сряда, 25 април 2012 г.

Реалности и светове

Аз съм момичето с пегаса. Защото само с неговите крила успявам да полетя. А чувството да летиш е неописуемо. Като карането на колело. Но тук, тук трябва доверие. Не се ли довериш на своя пегас - умирате заедно в света на мечтите. Дали смъртта с нечия друга душа е по-лека смърт? А може би това я прави още по-трагична.... Когато си свързан с някого, не можеш да прекъснеш връзката, дори да искаш. Завинаги чувствата ще се смесват, понякога в хармония, друг път в нещо, подобно на разноцветно кълбо прежда; но винаги, винаги ще са едно цяло.


Аз съм момичето с дракона. Защото всеки има нужда да бъде пазен. Аз също. Най-приятно е  да затвориш очи и да си сигурна. Да знаеш, че има кой да те спаси от нещата, от които самата ти не можеш да се спасиш. Да държиш около себе си нещо толкова силно, което да е готово да даде живота си за теб... А ти да му пееш приспивни песни докато сама не заспиш, защото колкото и уморен да е, ще иска първо ти да си в безопасност. Да те гледа с огромните си опасни очи, пазещи нежност единствено за теб и да те носи не къде да е, а точно в сърцето си. Това, което правиш и самата ти...
Аз съм момичето със совата. Нощна птица, също като мен. Мрак. Тишина... Всичко, което иска душата ми. И да съм сама. Напълно, напълно сама. Много далеч от света. Там, където всичко е черно. Няма други цветове. Един спокоен свят, изпълнен с красотата на шепота и жестокостта на всеки звук. Там където можеш да бъдеш, но всъщност да си другаде. Мястото, на което изпълняваш мечтите си само с мисъл. Там където няма приказки и митове. Там, където всичко е истина, а реалността е нищо. За това ... Заспивай, заспивай, скитнице, това е твоят свят, който търсеше цял живот. Тук е любовта, надеждата и светлината, споени в един черен механизъм със скрити джаджи. Тук всичко, което е реално, всъщност не е. Всичко, което има смисъл, не е такова, каквото изглежда. Тук няма време. Няма нощ и ден. Тук си ти и само ти. Няма точно сега да се върнеш назад, нали? ....



Аз съм момичето, което се раздава за всички. Аз съм онази, която за света е никой, но в своя свят е всичко.

Watashi wa  .
/Аз/

Няма коментари:

Публикуване на коментар