вторник, 21 декември 2010 г.

Предколедно настроение

Хорааа, Коледа идваа!!! Много шеметно приближава! Аз вече купих коледните си подаръци, а вие? Отидох в НДК на Коледния базар и намерих абсолютно всичко, което ми трябваше (е, загубих обеците на едната ми сестра и сега трябва да й взимам нови, но най-важните неща ги взех и дори опаковах)! Направо  съм горда със себе си. Имах адски малко пари (просто нямах време да изврънкам още от братчеда), а накупих страхотни подаръци, по-добри от това, което си представях и съм почти убедена, че всички ще са доволни (почти не е много надеждно... ама пък картичките станаха супер готини (остава и да не бяха - цял ден ги мислих и рисувах (айде още една скоба - три за щастие))).

Нямам търпение да дойде празника, да вечеряме със семейството, да стана в 5 ч. сутринта (което си ми е обичай от малка - ставам супер рано от вълнение да си видя подаръците ^^ ), да разгледам какво ми е донесъл Дядо Коледа (най-после ще си сложа пръстена, който си купих и принципно е подарък-изненада от братчеда (мнооого хубав вкус има тва момче)) и да си хвана автобусчето (в най-добрия случай) за "село" и да изкарам там няколко дни (аах, как жадувам за разходка в природата, на Бърдото, да се хиля като идиот на братовчед ми, не защото имам повод за щастие, а просто защото е зима, студено е и съм развеселена). Искам ваканцията да идва по бързоо!

П.П. Утре имам класно по Математика (колкото и да е странно - да, аз разбирам задачите и ще си ги реша (надявам се)) - стискайте ми палци (и ми писна да пиша няк`ви глупости в тия скоби), защото малко късмет (и може би чужда помощ) няма да ми е излишна... Пожелайте ми успех! (sun)

Няма коментари:

Публикуване на коментар